onsdag 23 mars 2011

Vårkänslor

Nu kan det väl ändå inte bli mer vinter, låt oss hålla tummarna för det! Fåglarna kvittrar, solen skiner och man kan ta promenader utan att halka på isfläckar. Och det luktar vår, så där härlig fuktig frisk vårlukt och alldeles underbaaaart.








Helgen som väntar är ledig för mig och jag hoppas så klart på soligt väder. Jag har inte riktigt bestämt mig för om jag bara ska vara duktig och jobba med veden eller om jag ska unna mig en dag ledigt och ägna mig åt lite vårshopping. Man blir ju lite sugen på att shoppa nu när solen tittar fram och man börjar svettas i vinterjackan. Nya promenadskor skulle jag också behöva för att bli peppad att ge mig ut på långa stärkande promenader:) Njut i vårsolen go vänner! Bjuder på lite gamla vårbilder så länge tills allt brakar loss ordentligt!

Inga kommentarer: