torsdag 22 juli 2010

Camping

Jag är nu inne på min tredje och sista semestervecka för den här gången och jag kan verkligen inte klaga på vädret! Visst har en del dagar varit lite kvava men man kan ju alltid ta ett dopp ihavet eller i närmsta badsjö och det har jag verkligen gjort! Så mycket som jag badat på den här semestern har jag aldrig tidigare gjort förutom vid utlandsemestrar förstås.

Söndag till tisdag tältade vi tillsammans med vänner på Råbocka Camping i Ängelholm och det var några riktigt sköna och avkopplande dagar. På måndagen var vädret lite halvmulet så då tog vi en tur på Bjärehalvön och besökte Torekov och Hovs Hallar. Tisdagen tillbringade vi på den underbara stranden.

Några bilder från mina lata dagar i solen!











1 kommentar:

Johanna sa...

Ser ut om att ni haft det kanonskönt!