torsdag 12 mars 2009

Tuss & Alice


Två inlägg på samma dag! Hur kan det vara möjligt!? Jo, jag är faktiskt hemma från jobbet därför att jag känner mig överansträngd i nacke och axlar. Men lite vila från monotona rörelser och rätt träning så ska jag nog vara på banan snart igen.


Det var länge sedan ni fick se nya bilder på mina katter. Så därför lät jag dem vara fotomodeller, mest i avslappnade poser, för då är de stilla och lättare att fotografera! Så håll till godo med lite bilder på mina små kelgrisar, eller katter är det ju förstås. Tuss är den stora gråvita och Alice den mindre svartvita!
































3 kommentarer:

Bettan... sa...

Så söta och goa :)
Är Tuss nån slags raskatt? Han har ju så yvigt och lång päls.
Hoppas du blir bättre snart :)
KRAM!

Anonym sa...

Hej hej! Tråkigt att du inte mår bra, hoppas det hjälper att vila upp sig någon dag! Jätte söta bilder på Tuss och Alice! :) Kram

Anonym sa...

Guuuud, vilka söta bebisar!!! Vill själv ha katt men inte min kära sambo.....