onsdag 10 december 2008

Utmaning

Det är ganska länge sedan nu som jag fick en utmaning utav Jessica. Har inte riktigt blivit färdig till att anta den men nu är det dags!

  • Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
  • Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
  • Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
  • Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag gillar att besöka kyrkor när jag är ute och reser, bara för att jag gillar det lugn som finns där och som man inte finner någon annanstans.

2. Jag samlar på grodor och det har jag gjort sedan jag var 13 ungefär. Jag har en ganska stor samling nu faktiskt!

3. Alltid när jag räknar något, måste jag räkna två gånger. T ex. en bunt pengar!

4. Jag har broskräck! Jag tycker det är läskigt att åka över alla broar, korta som långa. Är inte särskilt förtjust i Öresundsbron!

5. Jag har även ormfobi! En gång körde jag över en orm med bilen och började nästan hyperventilera, så illa är det!

6. Jag gillar inte att backa när jag kör bil. Är livrädd för att jag ska backa in i saker och det har dessutom hänt ett par gånger!

7. Jag är receptgalen! som om ni inte redan visste det!!

Ja sådan är jag:) Det är bara att lära sig leva med sina egenheter! Det där med att utmana 7 andra bloggare går som vanligt inte så bra för mig. Jag har inte så stort bloggkontaktnät som många andra. Är det någon som har lust att anta utmaningen så varsågoda!

Inga kommentarer: