måndag 22 december 2008

God Jul


I morgon kväll är det jag som sitter i kassan och säljer julskinkor och julmust och allt annat som folk tror sig behöva när det är jul! Sista passet och sedan får även jag njuta av julen i två dagar. Det ska bli så skönt och jag ska inte göra allt för mycket utan bara njuta av de två dagarna för sedan är det ju dags att ta sig an nyårshelgen. Egentligen har jag några recept som jag hade tänkt dela med mig av innan jul, men inser att jag inte kommer att hinna med det. Det får bli vid ett senare tillfälle. Det finns ju ett liv efter jul också, har jag hört! Jag hoppas att ni alla får en riktigt skön och avkopplande julhelg!


GOD JUL


2 kommentarer:

Bettan... sa...

God jul till dig också!

Anonym sa...

Trevligt att du hittat till galleriet för alla menyer =)